buenas Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu buenas Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

buenas Aires

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

25 Maart 2010 | Argentinië, Buenos Aires

halllo,

Ik zit nu in buenas aires!! Ben er al weer 3 dagen geloof ik, beetje rusten en door de winkelstraat lopen.
Heb een citytour gedaan en vandaag weer ff naar boca terug gegaan. Heb daar argentijns gegeten onder een show van tango en folklore. Was leuk om te zien. Verder Is argentinie wel een hele mooie stad. Nu mis ik wel ff iemand die met mij wat leuke dingen gaat doen, omdat je dat hier wel meer nodig heb. Er zijn ook een hoop winkels en restaurants, maar van echt shoppen komt het niet aangezien ik ook weer alles mee moet slepen. Dat wordt hem misschien in Lima, is ook weer goedkoper. Argentinie is nog best wel duur namelijk, schilt maar weinig van Europa en het lijkt ook op Europa. Heel anders dan Bolivia en Peru. Vooral veel invloeden komen van Parijs, maar lopen nog wel beetje achter dan.

Verder gister mijn tour geboekt naar Iguazu. Heb nu via agency gedaan. Gister en vandaag trouwens ook is veel gesloten aangezien ze hier vakantie hebben ofzo. Wou naar de agency waar ik ook mijn citytour van had, maar scheen de hele dag gesloten te zijn. Dat had ik dus aan een oud mannetje gevraagt en die verwees mij dus naar zijn nicht die een agency had. Hij dus bellen en vervolgens met mij meelopen. Ik dacht je mag nu wel gaan hoor, maar hij bleef dus. Ik moest voor de tour nog wat geld bijpinnen, hij dus met mij mee. Daarna weer geld af gegeven. Vroeg hij waar ik ging lunchen. Wilde hij met mij ergens gaan lunchen. Hij wist wel een plekje. Ik bleef wel op mijn hoede, want je weet maar nooit. Dacht wel dat ie te vertrouwen was, dus samen geluncht. Hij heeft gewoon zijn deel betaald. Heeft zelfs meer betaald aangezien hij er op stond. Was wel oke!! Daarna hem verteld dat ik internet ga opzoeken en afscheid genomen. Morgen de tour, ben zeer benieuwd hoe het gaat verlopen. Ga dan naar de argentijnse kant en naar de brazliaanse kant. Daarna door naar cordoba (niet zoveel te bleven, meer een tussenstop) en vanuit daar zie ik het wel of Chilli of naar mendoza en dan chilli.

Vandaag dus nog ff mijn tijd uitzitten in het centrem aangezien ik niet meer in mijn kamer kan. Pak vanavond de bus naar Iguazu, weer lekker goed slapen dus!!, gaat steeds ietsjes beter nog steeds.

spreek jullie nu naar de iguazufalls!!

liefs brenda

ps. Heb foto,s van Tarray over hoe erg het is nu daar enz. Alleen zet ze er pas op in NL. Dat is de plek waar wat geld heen is gegaan.

pss. Mijn dagen zijn veranderd, kom op koninginnendag terug!!

  • 25 Maart 2010 - 20:27

    Martha:

    Hey Brenda,

    Klink echt super joh!

  • 26 Maart 2010 - 21:27

    Oma En Opa :

    wat beleef jij veel zeg en wat een spannende reis weet je nog wel hoe hollanders er uit zien we kijken weer uit naar het volgende verhaal groetjes oma opa en benji

  • 27 Maart 2010 - 11:27

    Vera:

    niet teveel vrienden maken he haha!

    heb in men verhaal volgens mij jou vragen weer beantwoord! en anders hoor ik het wel ha!:D

    is het daar echt 29 graden??? jeetje hier pas 4 haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 34115

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: