verders buiten het project!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu verders buiten het project!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

verders buiten het project!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

19 Februari 2010 | Peru, Cusco

hallo,

Hier is nog alles goed, heb nu wel echt zin om door te reizen en heb cusco wel een beetje gezien,. Ga gelukkig vanaaf naar Arequipa en de colca canyon en dan kom ik maandag ochtend terug en dan ontbijten en richting mijn werk. Dat zal een heerlijk dagje worden.

Ik heb deze week trouwens een lekker massage gehad, was erg lekker. Was namelijk maar voor 13, 30 sol dat is delen door 4 dus minder dan 4 euro.

Verder ja wat heb ik nog meer gedaan. hmmmm...

Beetje gedronken en gedanst weer en dan de volgende dag weer lekker vroeg op. Gister ook wat gedronken en vandaag dus moe, maar dat scheelt wel want misschien kan ik dan voor het eerst is in een bus slapen. Slaap namelijk in de bus op een half bed, is namelijk cama.

Verder eigenlijk niet zoveel. Volgens weekend ga ik waarschijnlijk naar de incabrug met een groepje schijnt wel mooi te zijn.

naja, was eigenlijk niet zo,n heel boeiend verhaaltje dit keer, maarja weten jullie toch weer wat ik gedaan heb. Mijn andere verhaaltje ervoor wat wat interesanter en langer, dus achjah niet erg als je dit mist.

groetjes en liefs vanuit Peru!!!

• 20 Februari 2010 - 11:19

Lisanne:

Leuk weer en eindelijk niet gevaarlijk!

Liefs uit hollandiaaa!

• 20 Februari 2010 - 17:47

Laura:

Hi Bren!!

heb je een andere verhaal ook gelezen, maar wat ingrijpend zeg...

Nou als ik zo allemaal lees, geniet je er wel van!!

kuss

• 22 Februari 2010 - 13:21

W.G.Sonnenberg:

Brenda,
    Geweldig wat je allemaal meemaakt. Sterkte bij je verdere reis en we hopen je tzt weer gauw te ontmoeten. Gisteren is er voor je in de jeugddienst gebeden. Gr.ds Wijannd Sonnenberg.