machu pichu en aqua caliente - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu machu pichu en aqua caliente - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

machu pichu en aqua caliente

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

30 Januari 2010 | Peru, Cusco

hallo,

wat fijn dat er zoveel mensen aan mij denken. bedankt daarvoor. maarre ik heb mij prima vermaakt hoor.

ik heb gewoon de machu pichu kunnen zien en het was aan het begin bewolkt maar later was het heel erg mooi om te zien. We zijn om half 4 in de nacht vertrokken van ons hotel waar we sliepen en hebben 2 uur naar boven gelopen in de regen. vervolgens zijn we dr gaan wachten want zoals gehoopt waren we te vroeg. de eersten mensen die binnen komen mogen namelijk naar wachupichu of zoiets. en dat konden wij dus ook doen. dat was ook weer een uur naar benenden en een uur terug. we hebben een gids ghad die voor het eerst in het engels deed, maar ging prima. najah aan het eind dus weer naar beneden lopen en onze spullen pakken bij het hotel en ons omkleden want we vriezde van de kou doordat alles doorweekt was. regenjassen hielpen niet echt meer en nog niet alles was droog van de zon die later kwam.

toen gingen we naar de treinstation waar we dus te horen kregen dat er al 3 treinen voor ons niet vertrokken waren.we moesten ff alles aanhoren over hoe het precies zat enz. want eerst zeiden ze dat iedereen weg kon komen die avond en toen weer niet heel onduidelijk. toen het definitief niet zo was gingen we als gekken een hotel zoeken. uiteidenlijk 1 gevonden voor een redelijke prijs. Dat was dus prima en daar bleven we dus langer dan verwacht. elke dag kijken op het plein of er nieuws was over hoe we trg kondwen komen en we moesten llijsten tekenen enzz. kwamen allemaal groepen van landen enzz. maar daar deed ik niet zo veel aan mij. waren niet zo spr veel nlders. tenminste wij kwamen ze pas aan het eind een beetje tegen.

maar goed we hebben dus dr voor 5 dagen vast gezeten en dus ons vermaakt. we hebben gezellig met de australiers feestje gebouwd (in onze groep zaten er 2 en die vroeg de rest erbij, wel gezellig. VERDER HEBBEN WE EEN KEER EEN DVD GEKOCHT EN GEKEKEN IN HET HOTEL. WE KONDEN NAMELIJK DE DVD SPELEN LENEN. WE HEBBEN EEN KEER GRATIS IN DE HOTSHOWER GEZETEN, DAT ZIJN LEKKERE WARME BADEN, WAAR WE LEKKER GENOTEN MET BEETJE ALCOHOL. IK BEN TROUWENS OOK WEER BEETJE BIER GAAN DRINKEN AANGEZIEN DAT GOEDKOPER IS EN JE MOET TOCH WAT DOEN ALS JE VAST ZIT HAHA. MAAR OOK PISCO SOUER ENZ. VERDER NAAR GOEDKOPE RESTAURANTE,S GEWEEST EN WE KREGEN VOEDEL VAN DE LOKALE BEVOLKING. WE MOESTEN DAN IN EEN RIJ GAAN STAAN EN KREGEN ETEN. NET ZOIETS ALS DE VOEDSELBANK ENZ. WEL GRAPPIG KEER MEE TE MAKEN. NAJA VERDER SPAANS GELEERD EN ONS GEWOON WEL VERMAAKT. GEEN IDEE MEER VERDER. wE ATEN ELke ochtend sandwitshes met advocado, zout, kaas, wortel, komkommer en mayo dat was eigenlijk redelijk standaard en zochten dus elke dag weer broodjes en fruit om te kunnen eten dat was namelijk snel op elke dag. oja ook broodjes met jam. maarre ik moet dus ff af gaan ronden.

Najah we hebben dus gister lang in de rij gestaan en gewacht op de helicopters. Deed ff maar was wel cool drna per dus dat was minder leuk 2 uur zitten terwijl je al 6 uur ofzo naar de wc moet maar nergens heen kan. uit uiteindeklijk zijn we dus trg gekomen enne nu weer veilig in cusco. we hebben gister het nog ff afgerond met een feestje. lekker naar een goedkoop restaurant. 10 solles dat is 2,50 voor een heel menu. incl drinken. en drna wezen stappen en ons vermkt.

maarr ik meot nu gaan want anders is straks mijn familie aan het wachten. ik hoop neit dat ik wat vergeten ben en kom binnenkort weer op internet hoop ik

sorry ik denk dat ik geen foto,s plaats want op deze site kunnen er maar 5 ofzo en de rest moet je bij betalen en als ik het dus ltr vertel met de foto,s er bij is het veel leuker. spreek jullie

p.s sorry voor verkeerde tekens en hoofdletters enz. maar snap niks meer van dit toetsenbord. hoop dat jullie het snelle verhaal een beetje snappen.

xxxxx

  • 30 Januari 2010 - 16:59

    Lisanne:

    Hahaha het verhaal is wel redelijk te snappen hoor! Wat een ervaringen weer, echt weer iets voor jou! Nou meisje, geniet er van en ik kijk uit naar je volgende verslag! P.s was leuk je even op msn te hebben gesproken!

    Liefs xxxx

  • 30 Januari 2010 - 17:35

    Linda:

    Oh je hebt geen laptop mee? Je gaat telkens naar een internetcafé? Dan is het goed te begrijpen dat typen wat lastig gaat! ;)

    Maar wat verhalen weer! Gelukkig ben je er weer weg! Kan je trouwens ander site gebruiken voor foto's? Picasa is ook handig. Want ben zo benieuwd naar je foto's!

    Geniet er van!

    Liefs!

  • 30 Januari 2010 - 18:10

    Martha:

    HaHa ik snap het!Ik dacht al wat is die aan het doen :)

    Echt super om wat van je te horen.


  • 31 Januari 2010 - 12:24

    Alide:

    Het is bijzonder om hier de beelden op het journaal te zien en te weten dat jij je daar bevindt. Maar je bent weer 'beneden'. Achteraf een mooi avontuur.
    Nu weer sterkte met de lessen. Het ga je goed!

  • 31 Januari 2010 - 19:08

    Eik En Elze:

    beste brenda
    fijn dat het zo goed gaat daar
    hou vol we horen van jou en jij van ons
    doei
    gr. elze en erik

  • 31 Januari 2010 - 21:24

    Sophia:

    Ha Brenda,
    Goed om te lezen wat je allemaal meemaakt en hoe je het oppakt. Dat je nu net zoiets moet meemaken, wel avontuurlijk hoor. Het ga je goed!
    Sophia

  • 31 Januari 2010 - 21:44

    Rianda:

    Heee meis!

    Ik heb je berichtje gelezen en wilde even laten weten dat ik aan je denk! Fijn dat je weer veilig terug bent.

    Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 34209

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: