week in taray - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu week in taray - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

week in taray

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

30 Januari 2010 | Peru, Cusco

Hallo,

ff updaten want dat is wel nodig dacht ik zo.

ik ben dus al weer 2 weken geleden naar taray vertrokken we gingen per bus dr heen en toen we dr aan kwamen gingen we ons ff settelen en al snel naar de bekende mercado (markt) waar we wat hebben gerondgekeken enzz. verder zijn we in de avond met de hele groep naar een restaurant gegaan.

De volgende dag zijn we naar een waterval gegaan want een halfuur klimmen was en ook weer trg. verder spaanse les gehad en dat was het zo ongeveer. verder hebben we dus elke dag spaanse lessen gehad. Op dinsdag zijn we nog naar een zoutmijn geweest was wel mooi om te zien, maar had meer verwacht. Het schijnt ook mooier te zijn in de zomer. Op donderdag zijn we naar de pisac ruins geweest. Hebben veel gelopen en ruines gezien. wel wat mooie foto,s kunnen maken. Verder eigenlijk niet veel uitstapjes. hebben films gekeken, gezellig wat met elkaar gedronken, huiswerk gemaakt enne er was een pooltafel dus ook dat heb ik een keer gedaan, maar dr ligt nou niet echt mijn talent haha. verder was er een spaans spel dat we met een groep deden. we moesten dan woorden en films uitbeelden. Ook heb ik de poging gedaan om met anderen een pianada te maken. is een typish iets wat ze gebruiken in latijns amerika voor verjaardagen. er was ook iemand jarig dat hebben we trouwens ook nog ff geviert, maar de pianada kregen we niet op tijd af want waren laat begonnen en was dus niet op tijd droog. wel jammer, maar was ook te dun en weet in iedere geval nu wel hoe ik er 1 moet maken en is wel grappig om keer in nl te doen. haha.

Verders heb ik de welbekende que geprobeerd dat is dus een cavia. Ik vond het niet lekker en had gelukkig ook maar een halve. Het was ook niet zo duur zoals een normaal restuarant want het werd voor ons geregeld dr. wel beter

verders heb ik eigenlijk niet zoveel meegemkt. hebben meer regen gehad dan normaal dr valt, maar dr door dus ook die overstromingen. de brug waar we elke dag over heen liepen is ook in het water gevallen en gelukkig zijn we dus net op tijd weg dr.

verders mk ik de volgende week ff in een nieuw verslag.

liefs brenda






Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 34131

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: