weer aantal dagen in cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu weer aantal dagen in cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

weer aantal dagen in cusco

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

01 Februari 2010 | Peru, Cusco

hallo allemaal,

Hier alles prima! heb zaterdag lkkr weer gestapt en zondag lekker gerust, zoals het hoort had het namelijk wel nodig naar 2 dagen weinig slapen. Verder heb ik geld terug van mijn treinticket en dat is wel relax. Verder heb ik wat enge dingen met de taxi meegemaakt. 1 keer hadden ik en mijn huisgenootje bijna een ongeluk er knalde namelijk bijna een andere taxi tegen de onze aan, omdat hij niet uitkeek en onze taxi moest dus uitwijken. lkkr eng dus!! De andere keer ging ik met taxi terug van stappen en die gast was wel aardig beetje soort van kletsen en toen kwam hij met de prijs, maar ik mag niet meer betalen dan 3 solles in de nacht en avond en dus ik hield mij bij mij punt. en toen pakte dus de taxichauffeur mijn tas vast. niet zo stevig gelukkig en kon makkelijk weg. denk altijd achterin te gaan zitten, want dat is veiliger en nu een keer niet en dan dit. Niet nog een keer dus, achterin is veiliger.

Verder had ik het weekend wel beetje last van mijn knie, was niet zo prettig vanochtend ook even, maar vandaag viel het verder wel mee gelukkig.

Najah verder heb ik dus nog neit veel gedaan alleen wat lessen gevolgt en gaan we er gewoon weer tegenaan. ik kan waarschijnlijk volgende week naast vrijwilligerswerk mijn week inhalen die ik gemist had door machu pichu, dus dat is wel relax.

verder ga ik waarschijnlijk niet meer naar manu, omdat het nu gezonken schijnt te zijn (overdreven gezegt natuurlijk), maar ik zag ook iets moois in bolivia en dan heb ik meer kans op dieren, omdat het later is(meer richting droge seizoen) en maak kans op rose dolfijnen en dat lijkt mij mooi om te zien. voor iedereen die het nog niet weet vroeger waren het mijn favo dieren en vind ze nog steeds mooi en wil ze dus zeker een keer in het wild zien. lkkr interesante. haha

najah ik denk dat ik wel weer genoeg heb verteld voor vandaag en maar weer een paar dagen wacht met vertellen.

liefs en xxx Brenda

  • 02 Februari 2010 - 15:40

    Laura:

    Hi bren!!

    Nou ik hoop dat je de rose dolfijnen gaat zien!!
    Ook leuk dat je lkkr ben wezen stappen!!!

    xxxxxxxxxxxxx

  • 02 Februari 2010 - 16:01

    Linda:

    Hee!

    Zou inderdaad mooi zijn om dat mee te kunnen maken! :D Hoe gaat het met je spaans? lijkt me lastig in zo'n korte tijd hoor! Na 6 jaar frans, kan ik het nog niet :P
    Kan je er een beetje leuk stappen?

    Liefs

  • 09 Februari 2010 - 20:23

    Martha:

    Hey

    Leuke foto's!! Echt super!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 34213

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: