zit vast!!, maar geen paniek kort bericht - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu zit vast!!, maar geen paniek kort bericht - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

zit vast!!, maar geen paniek kort bericht

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

26 Januari 2010 | Peru, Cusco

Hallo,

ik zit vast in een plaatsje bij machu pichu. We wilden weg, maar er ging geen trein. Er waren namelijk overstromingen in de plaatsje waar de trein langs komt. Niet hier, maar we mogen niet bij de rivier komen en lopen is gevaarlijk en onmogelijk. we wachten dus hier op helicopters die ons op komen halen. Eten en drinken raakt op, maar tot nu toe nog voldoende en ben met een groep daat schild. ik denk dat ik ik vandaag of morgen hier weg ben. Schat meer op morgne. ik lmis nu wel lessen, maar heb vandaag van een reisgenootje al wat meer geleerd. haha klein lesje, maar wel belangrijk.

maar goed ik red me hier wel en vertel later hoe het de afgelopen week was en hoe machu pichu was.

xxx

  • 26 Januari 2010 - 19:36

    Vera:

    zo hehe eindelijk bericht!
    we hoorden van overstromingen en jij maar niet reageren maar gelukkig is alles goed :D
    succes nog!

    Liefs Vera

  • 26 Januari 2010 - 20:25

    Lisanne:

    Shit man ik schrok me doooood! Maar gelukkig is alles goed.. Snel updaten he! Succes verder en veel plezier!

    xxx

  • 26 Januari 2010 - 21:28

    Marian :

    Brenda, wat fijn om weer iets van je te lezen. Als ik in Veldhoven iets over overstromingen in Peru hoor, dan denk ik gelijk aan jou. Ik hoop dat het je goed gaat en dat je machu pichu hebt kunnen bekijken.
    Tot een volgend bericht.

  • 27 Januari 2010 - 09:15

    Judith:

    Hey Brenda,
    ik moest inderdaad meteen aan je denken, en was in afwachting van een berichtje van je! fijn om te horen dat alles goed is! ik hoop dat je er veilig weg komt!
    God's zegen en succes, ik zie uit naar het volgende verhaal!

  • 27 Januari 2010 - 10:09

    Henk:

    hier op t nieuws hoorde ik over de overstromingen en mogelijke evacuatie most aan je denken goed te zien dat t okay is wel spannend denk ik ook die helicopter natuurlijk
    we keep watching you

  • 27 Januari 2010 - 14:07

    Therese:

    Hola Brenda, que tal Como estas? Como van tus clases de espanol? Ya aprendiste un poco mas?

    Que tal la situacion con las inundaciones?

    Fijn te horen dat alles goed met je gaat, ook Harry/teckel maakte zich al een beetje druk maar heb hem gerustgesteld.

    Overstromningen komen met regelmaat voor, maar nu wel groot in het nieuws gebracht in Nederland.

    Geniet lekker van je tijd in Peru, en veel spaans leren. De ovrhoring volgt in Nederland.

    Un abrazo......
    Estamos en contacto

  • 27 Januari 2010 - 15:05

    Geurt:

    ik hoop dat je de overige dagen tot in april niet nog meer slecht weer krijg sterkte ermee

  • 27 Januari 2010 - 17:10

    Linda:

    Hee!

    Minder! Wel leuke ervaring om daar met een helicopter weg gehaald te mogen worden :) zal vast mooi zijn! Toch nog iets positiefs eraan.

    Ik ben benieuwd naar je fotos ondertussen! Plaats je ze op de site?

    Veel plezier!

    Liefs Linda

  • 27 Januari 2010 - 17:19

    Martha:

    Dat had ik gehoord over het nieuws je,
    Ik moest nog aan je denken. Maar ik dacht het is zo onwaarschijnlijk dat jij daar net zit :)
    sucses verder

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 34081

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: