mijn eerste trip is in aantocht - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu mijn eerste trip is in aantocht - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

mijn eerste trip is in aantocht

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

14 Januari 2010 | Peru, Cusco

hallo,
nu kan ik nog op internet, misschien volgende week ook, maar dan alleen in een internetcafe. Dus als jullie je email hebben ingevuld worden jullie bestookt met mailtje nu het nog kan.

Ik heb gister een latijns amerikaanse film gekeken het was erg leuk om te zien. Kon het
volgen, want het was gelukkig ook in het engels. We hebben ervoor bij de mac gegeten, ja heel slecht. heb wel een burger gegeten wat ze niet in nl hebben. haha, maar was gelijk gestraft, want brenda was niet zo slim bezig. Heb daar 3 flesjes laten liggen, najah ook weer wat mensen blij gemaakt. Vandaag dus weer nieuw gekocht.

Ga vanavond volgens mij een peruaansefluit leren (iets met muziek en hoor geluiden dat het zo,n fluit is, weet je wel zo,n indianen ding. Zit tenslotte in een indianen land. maarre ik.

Maar om ff op de titel terug te komen. Ik ga dus naar de secret valley met 6 anderen naar de machu pichu. Het wordt geloof ik geregeld voor ons. Moet nog ff navragen, want er ging veel in het spaans en de gene die dat beter snappen hadden gelijk les. Wordt in iedere geval gezellig en nachtje slapen en veel zien. En dan mag ik maandag weer naar de les.

Om op de vraag van sofia terug te komen. Ik ga naar een school in de secret valley en daar slaap ik. Ik ga dan vanaf daar naar of voor de school plekken bekijken en doen. je hebt er namelijk een hoop mooie dingen. ik geloof dat de antwoord was zo uit mijn hoofd. En de klassen zijn dus net als hier ongeveer. Je hebt of in de ochtend les: van 8.30 tot 12.30 of van 15.30 tot 18.30 en dat is om de week verschillend.

maarre ik ga nu weer stoppen en ik spreek jullie vast wel weer snel!!

liefs brenda

  • 15 Januari 2010 - 07:20

    Alide:

    Ha Brenda,
    leuk om te lezen hoe het met je gaat. Veel nieuwe indrukken. Mooi dat je op deze manier ook veel van het land (cultuur, natuur) ziet. Ik ben een beetje jaloers op je.
    Heel veel goeds toegwenst in de secret valley. Ik ben nu al benieuwd naar foto's en meer verhalen.
    Alide

  • 15 Januari 2010 - 09:53

    Lisanne:

    En of je volgende week schrijft! Dat eis ik gewoon.. Maar wat leuk weer je belevenissen! Veel plezier in de secret valley! En maak veel foto's...

    Xxx

  • 15 Januari 2010 - 10:21

    Vera:

    wow jij schrijft best veel haha en internet kom je ook niet tekort geloof ik! ook al moet je wel wat eerder op msn komen voortaan!
    veel plezier het weekend:D met alles wat je daar gaat doen!

    xx(L)

  • 16 Januari 2010 - 15:07

    Ome Geurt:

    fijn dat alles goed met je is het is bij jou warmer dan hier in arnhem en ik denk dat je meer spaans kunt dan ik veel plezier verder groetjes

  • 16 Januari 2010 - 19:46

    Oma En Opa:

    fijn dat het goed met je gaat en veel succes

  • 17 Januari 2010 - 08:26

    Bertus:

    Ik ben benieuw of je muzikale kwaliteiten hebt, dat heb je nog nooit proberen te ontdekken volgens mij.
    Geniet van je avonturen, dan krijg je nog meer energie en dan help je ook het best.

  • 17 Januari 2010 - 18:36

    Erik En Elze:

    hoe gaat het daar?
    we hopen je gauw weer te zien.
    gr. elze en erik

  • 22 Januari 2010 - 11:30

    Linda:

    Hee!

    Leuk om te lezen! De Machu Pichu heb ik gezien bij Peking Express. Heel mooi! Geniet ervan! Wordt denk ik wel een zware tocht dan. Onvoorstelbaar dat je daar aan de andere kant van de wereld zit!

    Ik wacht op je volgende bericht!

    Liefs Linda

  • 23 Januari 2010 - 14:51

    Kathinka:

    eej eej

    alles goed?? hoe zijn je lessen Spaans?? leer je t een beetje?? leuke mensen om je heen?? haha ben benieuwd naar je volgende verhaal;)

    kus(k)

  • 23 Januari 2010 - 22:01

    Martha:

    Hey Brenda!!

    Leuk om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt!!

    Liefs

  • 24 Januari 2010 - 15:02

    Willianne:

    buenos tarde, Que tal? oke dat was mijn spaans;p belooft veel goeds voor me mondeling hihi ik heb nu een aardig verhaal op papier maar het uitspreken is echt een drama;p ik heb respect voor je!!! heel veel plezier in machu pichu, echt grappig toen jij erover verteld had, las ik het een dag later in de krant ging over dat dat een plek was waar je geweest moest zijn hihi en jij gaat erheen
    nou oke dit gaat niet echt ergens over dus stop maar voordat nog erger wordt;p

    tot het volgende bericht
    liefs

  • 25 Januari 2010 - 18:17

    Marian:

    Vanuit Veldhoven volg ik je avontuur. Ik neem mijn petje voor je af dat jij het avontuur/ je uitdaging opzoekt.
    Met behulp van jouw reisverslag probeer ik me voor te stellen hoe jij je dagen doorbrengt in Peru. Vee plezier en tot een bericht.

    Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 34127

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: