laatste weekje - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu laatste weekje - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

laatste weekje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

05 Maart 2010 | Peru, Cusco

Hola,

Nou het geld is op zijn plaats!!
Er is mas o menes 250 euro naar het project gegaan waar ik vrijwilligerswerk deed. Ik kreeg het niet voor elkaar nog meer te kopen. Er is zoveel gekocht en als ik dan meer zou kopen dan worden ze nog rijk. Voor het verdere geld zou ik eerst mee naar het project van claudia gaan, want daar scheen het nodig te zijn. Ik zou in de middag mee met claudia gaan, maar er werd mij gevraagt/half gesmeekt of ik geld ook wilde geven aan tarray. Tarray is de plaats waar ik ben geweest in de secret valley. Ze zijn hier heel erg bezig om er geld voor op te halen. namelijk 90 procent van de mensen heeft geen huis meer en hellemaal niks meer, alles kwijt. Het gaat dus hier lekker in de omgeving, maar ik leef nog moet je maar denken.

Voor mijn gevoel is het geld dan zeker goed terrecht gekomen. Ze gaan er dit weekend spullen van kopen en het weg brengen en helaas kan ik niet mee, omdat ik al mijn ticket naar Puno geboekt heb. Ik heb wel gevraagt om wat foto,s opgestuurt te krijgen. Dan kunnen jullie zien hoe erg het er aan toe is.


Maar om nog ff terug te komen op mijn project. Ik vrijdag en zaterdag allemaal spullen gekocht. Maandag wat mensen gevraagt om alles naar de taxi te brengen en het daar dus heen gebracht. Ze waren er erg blij mee! ik had shampoo, tandpasta, tandenborstels, maandverband, toiletpapier, schriften, pennen, linialen, potloden, vinivan (soort hoesjes), bordstiften, engelse dvd gekocht en misschien nog wel wat meer. Dat was het ongeveer. Ik ben nog met 2 meiden maandag nog wat schoonmaakmiddel, verf, bezems en de schriften omgeruild. Ze wilden namelijk wiskunde schriften en die andere waren niet zo nodig. Was wel gezellig! Ook een foto gemaakt die ga ik er zo ff opzetten.


Verder heb ik afscheid van mijn project genomen. Hebben een cake getrakteerd, en dat was erg lekker. Nog een leuk weekje gehad ook en nu moet ik de meiden gaan missen. Maar dat ben ik zo onderhand wel gewend, maar toch.

Verder heb ik deze weken nog avatar gekeken alleen geen 3d weer jammer, wel leuke film. Verder nog wat gedronken, salsa les in discotheek genomen, kapper geweest, uiteten geweest, tipon geweest, op bezoek geweest bij mijn gast familie, spullen gepakt en mijn pakje met souveniers opgestuurt paste namelijk niet in mijn tas.

nog geen idee hoe ik het met bagage ga doen en andere dingen, maar we zullen zien. Weer een nieuw avontuur zullen we maar denken. Heb er veel zin in in iedere geval. Mijn plan nu is ongeveer. Naar bolivia, buenos aires, icuazu falls, noord chilli en kust peru.

Maar goed denk alles wel weer verteld te hebben, dus spreek jullie wel weer. Het zullen nu wel minder verslagen worden. Denk minder tijd te hebben, maar ja des te leuker weer een nieuw verslag! haha...

liefs Brenda

  • 05 Maart 2010 - 21:29

    Bertus:

    Goede reis Brenda, we kijken uit naar je volgende berichten.

  • 06 Maart 2010 - 10:30

    Geurt:

    veel plezier met reizen kijk uit voor aardschokken in chili als je toch aan het reizen bent vanaf 17 april zit ik op gran canaria het ligt vlakbij peru paar uurtjes vliegen doen we wie het eerste op schiphol is 1 mei groetjes

  • 06 Maart 2010 - 12:25

    Reina:

    Heel veel trekplezier, kijk wel goed uit.

    Liefs

  • 06 Maart 2010 - 14:31

    Oma En Opa :

    een goede reis toegewenst in deze pelgrimstocht wees waakzaam en veel plezier we kijken uit naar je volgende bericht groetjes oma opa en benji

  • 06 Maart 2010 - 18:13

    Marian Van Ginkel:

    Brenda, veel plezier met je volgende avontuur.

    Marian

  • 06 Maart 2010 - 18:29

    Martha:

    Hey,

    Brenda Heel veel sucses met je reis!!!!

  • 07 Maart 2010 - 10:00

    Vera:

    Veel plezier, Er komen wel weer wa iuwe landen voorbij waar je heen gaat! leuk!
    ben benieuwd hoe je haar nu is als je naar de kapper bent geweest haha! en ben beniewd naar die foto's van dat gebied!

    Liefs your Sister

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 34087

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: