ziekjes, lkkr verhaaltje!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu ziekjes, lkkr verhaaltje!! - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

ziekjes, lkkr verhaaltje!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

24 Februari 2010 | Peru, Cusco

Hallo,

Nadat ik gister mijn verslag over arequipa en de colca canyon had geschreven ben ik gaan lunchen en even later gaan slapen. Toen ik wakker werd voelde ik me ziek. Ik had wel een afspraak met Claudia gemaakt om te eten en dus ging daarheen aangezien ik haar daar moeilijk voor uren kan laten staan. Ze zag dat ik me niet goed voelde en vroeg of ik nog wel wilde, maar we gingen naar een gezonde tent en had toch eten nodig om beter te worden. Toen we terug kwamen ging ik gelijk naar bed, maar kwam er al snel uit om over te geven. Ja lekker verhaal gaat het nu worden. Maar ik dus die nacht er wel 5 keer uitgeweest ofzo aangezien ik diaree had ook moest ik nog een keer overgeven. Die nacht dus weinig geslapen en toen er ontbijt was ben ik gelijk gegaan voor de thee. Na veel thee en water drinken en geprobeerd een beetje te eten ben ik nog wat vaker gaan overgeven en naar de wc gegaan, maar het ging wel beter gelukkig.

claudia mijn kamergenoot en waar ik mee ben geweest naar Arequpa was ook ziek alleen bij haar kwam het proces iets later op gang. Ze kon alleen net als mij dus niet eten en drinken en probeerde het ook weinig, omdat ze dan moest overgeven. Dat was juist goed geweest maar toch. Later wilde ze een dokter en vroeg er na. Door miscomminicatie kwam die maar niet en heb het nog ff voor de na gevraagd. Toen kwam de dokter in 15 minuten. Ze moest mee naar het ziekenhuis en wilde graag dat ik mee ging. Dat gebeurde dus en daar sliepen we daarom daar een nachtje. En nu zijn we allebei zo goed als beter, dus dat is weer mooi.

Waarschijnlijk is het gekomen door iets heel doms. Namelijk hadden een ijsje op straat genomen en normaal dacht ik is dat wel veilig en nu deed ik het zonder er bij na te denken en toen was het dus foute boel. Niet meer doen dus brenda!!!!!
en jullie overigens ook niet!!!

najah dat was mijn ziek(enhuis) verhaal.

Ik heb nu wel 3 dagen van mijn project gemist en dat is wel erg jammer. Morgen ga ik zeker weten en ga deze week en begin volgende week de dingen voor het geld doen. Ga zo ff ook bespreken met de vrouw van de school hier.

Verder heb ik na al die elende, malen, praten en denken bedacht wat ik waarschijnlijk met school wil doen en dat betekend ook dat ik zeer hoogst waarschijnlijk dus hier 3 weken langer blijf. Zodra het geregeld is, zullen mijn dagen van terugkomst stijgen in plaats van dalen. haha, sorry voor de gene die mijn missen. Haha, maar heb ik wel weer wat meer ervaringen en foto,s om te laten zien. En nog een voordeel kunnen jullie nog langer naar mijn mooie verhalen op de site lezen. haha, kan niet meer als ik in nl ben. Dan zullen ze erg saai zijn, ben ik bang.

Maar goed genoeg verteld voor vandaag. Ga er maar weer eens vandoor heb nog vanalles te doen. Jullie horen nog van mij.

liefs Brenda



  • 24 Februari 2010 - 17:49

    Lisanne:

    GRRRRR ik haat je, nog langer wegblijven! Nee hoor meisje het is je gegunt..

    Geniet!
    xxx

  • 27 Februari 2010 - 12:20

    Vera Van Ginkel:

    Zozo brenda die ziek is dat mag wel in de krant!
    maar hoezo ijsje op straat ??
    als je nou ook 15 mei terug vliegt landen we samen haha :D
    tenminste ik land om 7 uur savonds..
    nog veel plezier en niet meer ziek worden he :D

    Kus je lieve zus :D

  • 28 Februari 2010 - 13:27

    Linda:

    3 weken langer?! Toe maar! Wat wil je met school gaan doen denk je?

    Liefs! Geniet ervan!

  • 03 Maart 2010 - 19:20

    Oma En Opa :

    we hebben veel bewondering voor je maar pas je wel op voor al dat losbandige water groetjes oma en opa jan

  • 03 Maart 2010 - 22:35

    Anouk:

    Heej wijfie!!

    Hoe is het nou? Alles goed in Cusco? Bijna laatste daagjes he... Je verhaal klinkt lekker over overgeven en diaree,, ben blij dat ik toen nog in Arequipa zat ;)

    Heb je trouwens al over de busstakingen gehoort? Hoop niet dat jullie er ook last van krijgen...

    Liefs xx

  • 04 Maart 2010 - 10:42

    Vera Van Ginkel:

    veel plezier met het rondtrekken :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 34070

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: