1ste vrijwilligersdag - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu 1ste vrijwilligersdag - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

1ste vrijwilligersdag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

08 Februari 2010 | Peru, Cusco

hallo,

vandaag had ik mijn eerste dag als vrijwilliger. Het was anders dan verwacht, moest namelijk vooral engels leren en dat was mijn slechtste vak op school. hmmm ff uitzoeken dus hoe ik dat ga doen. Verder zijn het wel erg leuke meiden na het engels leren hebben we nog ff gevolleybalt erg leuk en ervoor was er het ontbijt.

Verder heb ik het weekend niet zo veel gedaan. Zaterdag ben ik nog ff naar de zonnetempel geloof ik geweest (museum) en vrijdag kookles. De kookles was niet zo bijzonder, want we mochten alleen maar kijken. Beetje jammer dus. Ben drna nog met 4 nl pizza gaan eten.
Ga veel om met ze en met 2 ga ik nu ook elke avond koken, behalve het weekend dan. Verder gingen we vrijdag ook stappen en weer chocolade taart eten. stappen was wel grappig, maar minder leuk dan de andere keren, want we waren met een te grote groep en we waren ergens waar we als apen werden bekeken. het was namelijk een salsa tent waar een leraar ons had heen gebracht en waar wij van de school dus de enige toeristen waren.

verder is het nu echt perfect weer voorzover dat gaat blijven. Ook heb ik zo spaanse les en dat is dan weer jammer, maarja hoort er ook bij he.

Nou niet zoveel gevaarlijke dingen dit keer.

spreek jullie later.

liefs Brenda

  • 08 Februari 2010 - 20:14

    Heleen:

    Hoi Brenda, Ik vind je kei goed dat je dit allemaal onderneemt en het leven van Peru op die manier gaat kennen,. Ik wens je nog een onvergetelijk goede tijd toe. Door de minder leuke dingen die je tijdens je reis zult meemaken en zien, zul je later Nederland nog meer gaan waarderen met je familie, vrienden en.z.
    Het ga je goed. De komende weken ben ik naar Italië maar dan ga ik weer kijken hoe het met je is.
    Het ga je goed! Groetjes, Heleen (bazin van Radja'

  • 09 Februari 2010 - 06:39

    Lisanne:

    You go girl.. Geen gevaarlijke dingen, houden zo! Enjoy!!

    xxx

  • 09 Februari 2010 - 12:07

    VerA:

    hee!
    stappen woehoe wat leuk!!
    volgens mij maak je veel meer dingen mee dan ik maargoed klinkt allemaal super leuk!
    ga zo door!

    Liefs your little sister!

  • 12 Februari 2010 - 15:37

    Linda:

    Gelukkig geen gevaarlijke dingen!
    Je hoort spaanse les leuk te vinden hoor :P

    Het weer ziet er nu wat minder uit, volgens deze site, hopelijk vermaak je je ondanks dat toch!

    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 34076

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: