nog een aantal uur!!! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu nog een aantal uur!!! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

nog een aantal uur!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

08 Januari 2010 | Nederland, Ede

Hallo,
vanacht is het dan zover!!
dan vertrek ik richting schiphol. Ik hoop dat ik geen vertragingen krijg en alles goed gaat met de sneeuw, maar ik ben bang dat er wel een vertraging in gaat zitten. Ik heb er wel zin in en mijn volle tas gepakt. Erg zwaar, geen idee hoe ik dat ga doen daar, maar dat zien we wel.

Ik heb geld opgehaald, zoals vele van jullie weten en sommige vinden het misschien interesant hoeveel ik heb opgehaald. Ik heb 627,50 opgehaald, dat is dus meer dan verwacht! ik hoop het goed te kunnen uitgeven daar voor mijn project. Ze zullen er erg blij mee zijn.

Bedankt! voor de gene die een bijdrage hebben geleverd er aan.

Nou nu ga ik ff lekker tv kijken en niks doen. Mailen kan, maar smsen niet. En op de site kun je in iedere geval een reactie plaatsen

Tot mails!!!

xx Brenda

  • 08 Januari 2010 - 19:23

    Angela:

    Hee Brenda! Laat je snel weten hoe het is? Hopelijk ging je vlucht zonder al teveel gedoe..
    Succes!

  • 08 Januari 2010 - 20:44

    Martha:

    Hey Brenda!!

    Nu is het dan zover!! Heel gigantish veel sucses!! Ik hoop regelmatig wat van je te horen!! Een hele fijne reis!!!

    Liefs Martha

  • 08 Januari 2010 - 20:55

    Vera:

    fijne reis!!:D

  • 09 Januari 2010 - 16:53

    Alex Beukhof:

    Als je dit leest zal je waarschijnlijk al op je bestemming zijn: veel succes en plezier daar en de hartelijke groeten!

  • 10 Januari 2010 - 20:58

    Linda:

    Hee Brenda!

    Hopelijk heb je een goede en snelle reis gehad! Laat dat ook even weten in je volgende bericht. Ik ben benieuwd hoe de eerste indrukken daar zijn en of er al een cultuurshock is? ;)

    Heel veel plezier en geniet ervan! Ik verwacht over drie maanden vloeiende spaanse zinnen te horen! :)

    Liefs

  • 11 Januari 2010 - 10:07

    Henk:

    goede reis gehad ik hou je in de gaten !

  • 11 Januari 2010 - 19:23

    Jan En Carla:

    Dat het een mooie reis mag worden Brenda, met veel onuitwisbare indrukken!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 34078

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: