nog ff kort verhaaltje over la paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu nog ff kort verhaaltje over la paz - Reisverslag uit La Paz, Bolivia van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

nog ff kort verhaaltje over la paz

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

14 Maart 2010 | Bolivia, La Paz

heyhey,

Heb vandaag ff een klein uitje gemaakt net buiten la paz. Was wel leuk alleen nu verveel ik mij een beetje en rust ik nog ff uit achter de pc. Heb namelijk nu geen kamer alleen mijn bagage is gedropt.

Maar goed!! ik dus vragen bij de hostel hoe ik bij de luna valay moet komen, dus ik zijn info opvolgen. Ik met de collectivo (klein busje) naar de luna valley. Daar heb je allemaal mooie rotsen en cactussen. Eigenlijk niet zo bijzonder, maar wel erg mooi. Het lijkt opelkaar, maar wel leuk om te zien voor een kort uitje. Het scheelt het is hier allemaal niet zo duur, maar je moet wel voor elk uitzicht wat betalen.

Daarna nog door gegaan naar malassa. Daar scheen een dierentuin te zijn en weljah het was er. Niet erg groot en ook niet erg duur. Namelijk omgerekend is het 35 eurocent. Het was opzich voor die prijs wel te doen. Er waren wat hoken leeg, en veel hokken met veel tralies waardoor het moeilijk foto,s maken was. Ook dacht ik ga ik ff de jaguar op de foto zetten aangezien die in de jungle ergens te vinden is, maar ik niet gezien heb. denk kan ik zeggen dat ik het gezien heb in bolivia, is die er niet. Ook geen leeuw trouwens. Wel erg mooie foto van een ara kunnen maken, zag ik trouwens ook in de amazone. En de beren waren ook goed in poseren. Verder eigenlijk niet zo heel bijzonder, was ook 1 van de weinige toeristen die blank was (kunnen er namelijk nog genoeg van argentinie en chili ofzo geweest zijn).

Het was dus opzich nog wel dagje waard ff de tussenuit, ben nu wel doodop. Straks nog een lange bustour te gaan, mischien val ik dan nog eens in slaap. Ben er niet zo goed in, maar langzaam aan gaat het beter. Vooral als ik heel moe ben zak ik toch ff weg.

Bolivis is trouwens 7 uur verwijderd nu van nl voor de gene die dat nog niet wisten. Enne bolivia is echt wel heel mooi, wel de moeite waard. Enne bolivia is goedkoop. Wel een nadeel wordt veel gestolen. Gister is er een poging gedaan. Geen idee wat ze nou precies hebben meegenomen in iedere geval niks bijzonders. Zat ook niks bijzonders in mijn tas alleen mijn foodprint en daar hebben zij weinig aan. Was ook eigen schuld had mijn tas voor me moeten houden aangezien het donker was en stond bij een vrouwtje om wat water te kopen. En toen ging vrouwtje schreeuwen dat ze mij overvielen. tsjah.. kan nog veel erger moeten we maar denken.

Ojah en de vragen die vergeet ik altijd te antwoorden.

Marjan de dagen die nu staan kloppen hoogst waarschijnlijk niet, want kom waarschijnlijk pas met koninginnendag terug. Ben nu bezig met de ticketcenter om mijn ticket te wijzigen. Foto,s laat ik waarschijnlijk wel zien op de familiedag!! daar ben ik in iedere geval bij. Is naomi al bezig met haar plannen voor het backpacken, nog info dr over nodig. Kan er wel wat over de mail sturen, maar veel spreekt voor zich.

Enne vera dat gastgezin wordt voor je geregelt als je naar een agency gaat en dat doe je eigenlijk met alle trips die je maakt. Je maakt een mooi prijsje met zo´n gastje en maakt de trip. Zo gaat het ook weer met de saltlake in mijn volgende verslag.

Enne jullie krijgen nog 4 foto,s tegoed. Het ging zo traag en had verder niks meer te doen. Anders zat ik nog voor een halfuur meer te betalen terwijl ik alleen dr saai op moest wachten. Krijgen jullie gelijk met de saltlake foto,s. Enne als alles goed verloopt, dus nog niet teveel hopen. Ga ik 15 mei een fotopresentatie in mijn huisje in nl, voor de mensen die willen komen. Familie krijgt het andere keer te zien. Moet je maar ff aan denken, maar nog niet teveel hopen dus. Ben nu een Zuid amerikaan denker. Geef hoop alleen laat het niet altijd op die manier gebeuren. Ga zeker wel mijn best doen ben tenslotte een hollander.

Nou het verslag is geloof ik wat langer geworden. Ga nu denk ff plekje zoeken om te eten ofzo. Spullen ophalen en opweg naar Uyuni.

liefs Brenda

  • 15 Maart 2010 - 09:36

    Ruben En Marijke:

    Hey Brenda
    Wat een mooie avonturen. Met al je foto's kan je lekker terugkijken wat je allemaal al beleefd hebt! Genietse van alles!

  • 16 Maart 2010 - 12:49

    Vera:

    hee oke dan beter zorg je dat er niks gejat word! en 15 mei? ik kom savonds terug!!!! niet lief!
    kus

  • 17 Maart 2010 - 20:29

    Oma En Opa :

    leuk al die avonturen die jij mee maak maar ook wel spannend groetjes van ons en benji

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 34112

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: