mededeling - Reisverslag uit Lima, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu mededeling - Reisverslag uit Lima, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

mededeling

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

02 Mei 2010 | Peru, Lima

Hallo allemaal,

Mijn laatste berichtje!! Was vergeten de tijd neer te zetten, maar je mag zaterdag vanaf 7 uur komen. Zijn namelijk nog al veel foto,s. En moet pauze kunnen nemen vanwege de concentratie he.

7 uur dus op zaterdag 8 mei

Verder is de vlucht gewoon goed gegaan, met klein beetje vertraging. Ze zeiden dat k mijn bagage misschien niet mee kreeg vanuit madrid omdat er te weinig tijd zou zijn, maar dat viel mee gelukkig.

liefs brenda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 34085

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: