Wat tours langs het strand! - Reisverslag uit , van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu Wat tours langs het strand! - Reisverslag uit , van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

Wat tours langs het strand!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

08 April 2010 | ,

Hallo allemaal,

Nou Vina de mar, was wel lkkr om ff uit te rusten, want verder heb ik er ook gewoon bar weinig gedaan. LKkr tv gekeken in mijn hotel. Ze maakte mij namelijk wijs toen ik met de bus aankwam in vina de mar dat alle hostels vol waren geboekt. En aangezien ik ook geen hostel kon vinden ben ik maar een hotel in gestapt. Later zag ik hostels verder op, maar goed het was oke.

Daarna ben ik met de bus naar la serena gegaan. Dat was gelukkig wat toeristicher, vooral veel duitsers. Ik kwam daar wel een beetje laat aan, namelijk om 10 uur avonds. Was daarom beetje bezorgd dat ik geen hostel kon vinden, omdat vaak in de avond het al volgeboekt is. Ik dus lopen vanuit de terminal en vraag ff later waar de hostels zijn. Zegt ze moet je de andere kant op. Ik de andere kant op lopen en ja hoor toen had ik geluk. Ik herkende de naam uit mijn weinige papieren over chile en zo,n man zei: zoek je maria,a casa. Ik zo ja, is er nog plaats. En hij zeggen dat hij de zoon is van de eigenaar maar die er nu niet is en lalala. en toen moest ik daar maar ff aankloppen en hij kwam in 5 minuten. Ik dus daarheen..., doe de deur open en een hele kamer vol met amerikanen. Die vielen mij aan met allemaal vragen en dergelijke en ik dacht ja en nu. Ff later kwam hij binnen en wees mij naar de kamer. Nog niks over de prijs gezegt, maar gelukkig wist ik dat het niet duur was. Egt heel chaotiche ging het allemaal. En toen mogt ik ook nog een hapje mee eten met de amerikanen, dat was wel aardig. De volgende dag ben ik wat tours gaan boeken. Ik zou in de avond sterren gaan kijken, maar het was te bewolkt en drm ging het niet door. Ik naar de agency om mijn tours te veranderen. Ik ben toen de volgende dag naar de zee gegaan om dieren te spotten. Ik heb toen zeeleeuwen, heleboel vogels, pinguins en groepen dolfijnen gezien. Was echt heel mooi. Daarna op een eiland gelopen met echt turquise water. Vervolgens geluncht met zwaardvis (geloof ik dat ze dat zeiden) ik dacht probeer eens gewoon voor de verandering weer eens vis. Na de lunch weer dat eind terug.
Weer terug in mijn hostel krijg ik te horen dat er een belgishe meisje bij mij op de kamer komt slapen. Ik dacht allemaal prima. Ze sliep voor 1 nacht en was wel aardig. Toen de volgende dag lkkr uitgeslapen en veel gekletst met 2 andere nl en het belgiche meisje. Zijn met ze 4en ook naar het strand geweest. Daarna met het belgiche meisje uiteten en moesten we heel snel weer terug naar het hostel anders kwam ik te laat voor mijn sterren tour. Dat houd in dat je uitleg krijgt over de sterren en dergelijke en door een telescoop en ook gewoon met het bloote oog sterren en planeten gaat kijken. Wisten jullie al dat de eerste telescoop gemaakt was in nl????
maar goed heb toen ook de planeet saturnus gezien met de telescoop en mars alleen met het bloote oog en een heleboel sterren natuurlijk.

De volgende dag met de bus naar Copiapo gegaan, daar ben ik nu dit verhaal aan het typen en ik dacht op een 1 of andere manier dat hier wel wat te doen valt, maar dat valt tegen. Ga daarom zo naar dit verhaal ff mijn busticket boeken naar de volgende bestemming.

Maar goed spreek jullie wel weer!!

liefs Brenda

  • 10 April 2010 - 10:29

    Reina:

    Je weet nu natuurlijk alles van de sterren af.
    Gaaf om al die dieren in de zee te zien.

    Liefs mama

  • 10 April 2010 - 19:30

    Linda:

    Nog steeds raar voor te stellen jij daar in een totaal (!!) andere omgeving...

    Hopelijk vind je nog wat leuke dingen om daar te doen! Ik mis trouwens veel leuke foto's :)

    Liefs Linda

  • 10 April 2010 - 19:56

    Alide:

    Hoi Brenda,
    volgens mij zie jij heel Zuid Amerika. Onvoorstelbaar wat je allemaal reist en bekijkt. Ik zie uit naar je foto's en verhalen als je weer terug bent.
    Nog een fijne tijd!

  • 10 April 2010 - 20:36

    Martha:

    Klinkt leuk!!

  • 12 April 2010 - 16:27

    Oma En Opa Een Beetj:

    een beetje rust kan af en toe geen kwaad en je heb er zo te zien een hobby bij sterrenkijker groetjes oma en opa

  • 16 April 2010 - 19:29

    Oma En Opa :

    ik heb jou gemeeld maar weet niet of het gelukt is oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 34077

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: