clinic san juan - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu clinic san juan - Reisverslag uit Cusco, Peru van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

clinic san juan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

03 Februari 2010 | Peru, Cusco

Hallo,

ben vandaag in een clinic geweest waar er kinderen zitten die gehandicapt zijn. was wel een mooie ervaring om mkee te maken. heb al wel weer wat dingen mee gemaakt zoals in afrika enz, maar dit is toch anders. hebben met ze gespeeld. ze konden niet goed praten en ik niet goed spaans dus dat komt goed uit haha. ze vonden het erg leuk dat we er waren denk ik. Sommige gingen wel moeilijk doen als je naar een andere ging, ze wilden namelijk allemaal graag de aandacht hebben. Mochten wel geen tas mee nemen, maar dat was niet zo erg alleen maar handig. heb er ook wat foto,s bij nu gelijk tijdig dus dat is wel mooi.

Verder zou ik blijkbaar naar mijn eigen project gaan vandaag, maar dat kreeg ik een beetje laat te horen, maar is niet erg want mijn cv is nog niet getypt en morgen kijkt een leraar nog mijn motivatiebrief na.
en vervolgens moet ik het dus nog uittypen met allemaal leuke spaanse tekentjes. Ga ik morgen ff doen denk ik. Maar ik ga dus maandag naar mijn project, wel jammer, maar dat krijg je als je leraar het niet doorgeeft.

Kreeg trouwens vandaag wel peruaansewijn in de les, ja op de vroege morgen. Was wel lekker

Gister daain tegen heb ik warme chocolademelk gedronken wat heel lekker hoort te zijn, maar dat viel eigenlijk wel weer mee. Maar de cake was wel heel erg lekker, dus dat is zkr wel weer een goedmakertje.

Nouja heb eigenlijk tot nu toe niks meer te vertellen. Morgen ga ik koken op zijn peruaans krijg een curces en dan heb ik eigenlijk wel alle mogelijke workshops al wel gedaan, maar dat geeft niet. Volgende week krijg ik het toch druk en drna heb ik nog 3 weken om te vullen. Dan ga ik dus ook kijken wat ik met het geld kan doen. Ik zal kijken wat er nodig is en misschien, maar weet nog niet of dat handig is laat ik jullie meebeslissen, een groot deel heeft natuurlijk ook meebetaald.

We zullen zien eerst, maar eens het project bekijken!!

spreek jullie wel weer

en als je me gewoon normaal wilt schrijven door middel van antwoord mag dat ook op hyves hoor, wordt al bestookt een beetje door dezelfde personen (geeft niet hoor), maar sommisge mensen vragen wat en krijgen misschien dan geen antwoord.¨

liefs Brenda

  • 04 Februari 2010 - 06:27

    Lisanne:

    Heeeeee even dimmen he, ik bestook je niet ik wil alleen alles weten hahaha! Maar wat een mooie en lieve kindjes.. Leven ze daar wel in goede omstandigheden of worden ze ook ernstig verwaarloosd in dat tehuis?

    Xxx

  • 05 Februari 2010 - 12:43

    Linda:

    Yes foto's! Mooi joh waar je zit! Wel heftig van die overstromingen. Maar weer mooi met die kindjes!

    Geniet ervan! En succes met het zoeken van een juist iets voor het geld!

    Liefs

  • 07 Februari 2010 - 08:50

    Reina:

    Wat houd peruaans koken precies in, wat voor soort gerechten krijg je dan?

    Werk ze de komende 4 weken.

    Liefs

  • 07 Februari 2010 - 14:51

    Vera:

    hee!

    jij doet wat meer berichtjes haha beetje lastig om te volgen maarre spreek je wel weer snel:D

    Liefs Vera Xx

  • 07 Februari 2010 - 19:02

    Alide:

    Dag Brenda,
    het is fijn om te lezen (en te zien) dat het goed met je gaat.
    Mooi dat we op deze manier op de hoogte blijven.

    Sterkte met alle indrukken, hartelijke groet,
    Alide


  • 08 Februari 2010 - 18:29

    Erik:

    hoi brenda hoe is die daar in peru
    groetjes erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 34073

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: