Nog 9 dagen! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu Nog 9 dagen! - Reisverslag uit Ede, Nederland van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

Nog 9 dagen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Brenda

31 December 2009 | Nederland, Ede

Hallo allemaal,

Ik ga over 9 nachtjes naar Peru. Ik heb er veel zin in, maar nu het dichterbij komt is het ook wel weer spannend aan het worden.

Ik ga in Peru 4 weken spaans leren, 4 weken vrijwilligerswerk en 4 weken doortrekken. Misschien wordt dat velengd en kom ik later terug. Dat krijgen jullie nog te horen. Ik heb pas gehoort wat ik voor project ga doen. Ik mocht een keuze opgeven en het is mijn eerste keus geworden. Ik ga werken met seksueel misbruikte meisjes. Best heftig en spannend dus, maar lijkt mij erg interesant en mooi om ze te kunnen helpen.

Ik moet mijn spullen nog wel goed en praktice in pakken, maar dat gaat zeker goed komen. Eigenlijk zijn de spullen allemaal wel in huis.

Ik heb er veel zin in en jullie gaan nog zeker van mij horen!!! Ik probeer zo veel als mogelijk een stukje te schrijven, misschien komen er zelfs foto,s op. Als dat niet gaat lukken dan wordt dat na de vakantie.

Adios

  • 31 December 2009 - 19:14

    Angela:

    Hee Brenda!
    Spannend allemaal zeg, je gaat vast goed voorbereid weg ;).
    Wat een mooi project ga je doen zeg, ben heel benieuwd hoe het bevalt!
    Ik blijf je volgen,
    Liefs

  • 03 Januari 2010 - 10:55

    Tinus Hoogendoorn:

    Hey Brenda,

    We hadden je artikel in Ede-stad gelezen.
    Zag je vanmorgen in de kleopasgemeente en wilde je goede reis toewensen, maar.... je was al snel vertrokken.

    Mede namens Nelly een HEEEL goede reis!!!

  • 07 Januari 2010 - 19:29

    Ruben En Marijke:

    Hola Brenda!
    We wensen je een heeeeeele goede reis toe! Om alvast in 't vliegtuig Spaans te kunnen oefenen zitten in dit berichtje 2 Spaanse woorden 'verstopt' :) Leuk je zo via de site te kunnen volgen!
    Adiós!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 34070

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: