Nog een maandje in Nederland! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu Nog een maandje in Nederland! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Brenda ginkel - WaarBenJij.nu

Nog een maandje in Nederland!

Blijf op de hoogte en volg Brenda

06 December 2013 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal,
Na bijna 4 jaar ben ik weer terug! Ik ga weer op reis, maar nu voor een jaar lang. Bijna alles is al geregeld, dus bijna klaar voor vertrek. Het duurt dan ook nog maar een maand voordat ik ga. Ik zal veel landen gaan bezoeken in Azie en Oceanie en heb er veel zin!

Een jaar vol avontuur! Een jaar met veel onzekerheden, nieuwe mensen leren kennen, mezelf tegen komen, mooie dingen zien en leuke dingen doen, maar ook iedereen en alles in Nederland missen en waarschijnlijk ook moeilijke situaties tegen komen.

Natuurlijk zal ik dit jaar contact houden via deze site en verder kun je mij emailen, wie weet skypen, appen (krijg wel nieuw nummer)

Groetjes Brenda

  • 06 December 2013 - 11:59

    Laura:

    Spannend he?!

  • 06 December 2013 - 16:36

    Carla:

    Nog veel plezier met de voorbereidingen! We zullen je volgen!

  • 13 December 2013 - 17:28

    Annemarie :

    Hey Brenda,
    Super gaaf, ben jaloers ;-)
    Heel veel plezier! Geniet ervan...

  • 07 Januari 2014 - 12:55

    Mirjam.vanbeek:

    Hallo meid.een hele fijne tijd .en geniet van alle mooie dingen die tegen komt
    En kom gezond weer terug .hou me op hoogte van je mooie reis.xxxmirjam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Na mijn reis in latijns Amerika van bijna 4 maanden wil ik nu voor een jaar naar Azie en Oceanie. Ik heb er zin in!

Actief sinds 14 Okt. 2009
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 34064

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 08 Januari 2015

Een jaar op reis naar Azie en Oceanie

09 Januari 2010 - 30 April 2010

peru!!

Landen bezocht: